EX

Hi Put. Yep, entry ni untuk awak. Putra Azhan Fikry, youre the one that love and i got no one else (before i moved on).

Aku happy. Happy. Dulu. Even kau tak pernah manjakan aku. Tak treat aku apa yg patut aku dapat, rasa. But i dont even mind. Really dont mid sbb aku tahu kau boleh berubah. Kau pentingkan kawan, motor & others tapi bukan aku. Tipulah tak terasa. Tipu. Even jumpa kat tusyen pun, kau boleh flirt dgn kawan aku sendiri dan kita tak pernah bertegur. Kita tegur melalui phone je. Kau banyak kali game aku. BANYAK. Tapi aku still maafkan kau. Maaf, maaf, maaf, maaf. Maaf sampai aku tawar hati. Tawar hati sampai tukar number. Ignore kau. Tapi after a month, kita contact balik. U gave me rantai which is aku dah buang sekarang. U treat me so well. Pickup balik kerja. Bawak pergi makan. Kita mcm new life gila. Mungkin tu balasan after 4tahun aku tunggu. Tak sia-sia :') dan sampai masing-masing dapat tawaran sambung belajar. Aku masuk belajar dulu. Kau keep remind aku "jangan ada lelaki lain" "jangan menggatal". If ada lelaki kacau aku, kau marah. Melenting. Tapi kau lepas kat aku. Kau maki, kau hamun. Aku telan semua. Lepas 2minggu, kau pula masuk belajar. Aku mula takut tapi aku dah ready apa yg akan jadi. And yeap..

Sangkaan aku betul. 17 Julai 2015, first raya, kau mengaku dengan paksaan aku. Aku decide tinggalkan kau even kau minta aku stay. Ingat aku ni gila ke apa? Sorry, i hate sharing with others. Tu kira official kita dah takde apa apa. Tapi kau keep kacau hidup aku. Sampai harini. Tapi bukan kau je yg kacau hidup aku, malah awek baru kau sekali. Serabut. Call maki maki. Mungkin kau cerita kat yg aku keep kacau kau kan? Kau nak nampak kau betul bila setiap kali korang gaduh? Yep, thats u. Nevermind Put. Thankyou for everything. Terima kasih tolong aku untuk kenal lelaki mcm kau. Terima kasih sedarkan aku untuk jadi lebih matang dalam relationship. Bye :p


Thankyou, Assalamualaikum ❤.❤

No comments:

Post a Comment

Tiny Hand With Heart